Schimbul și returnarea mărfurilor
Saltele Saltele
angle
Dormitor Dormitor
angle
Mobilă moale Mobilă moale
angle
Birou Birou
angle
Sufragerie Sufragerie
angle
Bucătărie Bucătărie
angle
Dulapuri Dulapuri
angle
Antreu Antreu
angle
Camera copiilor Camera copiilor
angle
Baie Baie
angle
Iluminare Iluminare
angle
Utilaj comercial Utilaj comercial
angle
Electrocasnice Electrocasnice
angle
Casă de vară Casă de vară
angle
078 776 777
Comandă apel

Schimbul și returnarea mărfurilor

Cumpărătorul poate refuza comanda în orice moment înainte de livrare, după achiziționarea produsului - în conformitate cu Legea „Cu privire la protecția drepturilor consumatorilor”.

Returnarea produselor

Dacă ați primit un produs care are defecte, îl puteți returna sau schimba în cazul care salvați: ambalajul din fabrică, chitanța și / sau factura fiscala.

 Ce produs NU este eligibil pentru returnare

  • Bunurile uzului personal (lenjerie de pat, prosoape etc.);
  • Din motive igienice salteaua nu trebuie scoasa din ambalajul original. In cazul in care ambalajul este deteriorat,vanzatorul este in drept de a refuza produsul. 
  • Produse la comandă, inclusiv având dimensiuni non-standard;
  • Produse cu urme de utilizare, ambalaje deteriorate;
  • Orice produs pentru care cumpărătorul nu poate prezenta un document care să confirme achiziționarea produselor în magazinul nostru online (cec, bon de livrare);
  • Au trecut mai mult de 14 zile de la primirea comenzii.
     

 Nuanțe de returnare/schimb

  • Cumpărătorul este obligat să verifice calitatea mărfurilor și a ambalajului în momentul livrării;
  • La primire, consumatorul semnează factura. Semnătura prezintă o acțiune de confirmare, că ați verificat produsele: integritatea, setul complet și calitatea în general. După aceea, orice pretenții legate de defecte, echipamente și aspect nu vor fi luate în considerare;
  • Dacă ați primit un produs de o calitate inadecvată, îl puteți schimba sau returna.
  • Transportul de la cumparator la depozitul Relaxe str. Industriala 23 este asigurat de catre cumparator. In cazul in care cumparatorul doreste ca produsul sa fie ridicat de curierii Relaxe se v-a achita costul livrarii si serviciilor de manipulare.
  • Imediat dupa ce depozitarii nostri primesc produsul,verificand starea acestuia, se scrie o scrisoare in forma libera cu o solictare de retur indicand motivul principal. La aceasta scrisoare se anexeaza bonul de plata sau factura.
     

 Rambursarea banilor

  • Rambursările către cumpărător se efectuează fie în numerar, fie prin transfer în contul curent în termen de 14 zile lucrătoare de la data cererii de rambursare.
  • Pentru a îregistra un schimb sau o returnare a produselor, trebuie să trimiteți un e-mail la support@relaxe.md. În rândul subiectului, indicați „Vreau să schimb / să returnez produsul”, iar în text - produsul care nu se potrivește. Trebuie să înregistrați numărul comenzii, numele complet și numărul de telefon specificat în timpul înregistrării. Puteți atașa o fotografie sau o copie scanată a formularului de comandă: acest lucru vă va permite să efectuați rapid procedura de schimb / returnare.
     


    LISTA  produselor nealimentare de calitate corespunzătoare ce nu pot fi înlocuite cu un  produs similar    
    1. Articole de bijuterie (articole din metale preţioase, cu pietre scumpe, din metale preţioase şi montate cu pietre semipreţioase şi sintetice, pietre preţioase şlefuite).
        2. Confecţii şi articole din tricot (articole de lenjerie de corp, lenjerie de pat, articole de ciorăpărie).
        3. Articole de igienă individuală (periuţe de dinţi, piepteni, agrafe, bigudiuri, pensete, aparate de ras manuale sau electrice şi alte articole destinate îngrijirii corpului).
        4. Articole de parfumerie şi cosmetică.
        5. Mărfuri textile (ţesături din bumbac şi tip bumbac, in şi tip in, lînă şi tip lînă, mătase şi tip mătase, panglici, bandă de bordură etc.).
        6. Cabluri (conducte electrice, cabluri, şnururi).
        7. Materiale de construcţie şi de finisare, alte mărfuri comercializate la metraj (linoleum, peliculă, mochetă etc.).
        8. Produse şi materiale din mase polimerice ce au contact cu produsele alimentare, inclusiv cele jetabile (veselă şi accesorii pentru servitul mesei şi bucătărie), ambalaje, articole pentru păstrarea şi transportarea alimentelor (canistre, bidoane, butelii, butoaie).
        9. Produse chimice de uz casnic, pesticide şi preparate agrochimice.
        10. Mobilă de menire socială (garnituri şi seturi).
        11. Autoturisme şi articole moto-velo, remorci şi agregate, mijloace mobile pentru mica mecanizare a lucrărilor agricole, nave pentru plimbări şi alte mijloace de transport naval de menire socială.
        12. Mărfuri tehnice complexe de uz casnic pentru care sînt stabilite termene de garanţie (aparate electrocasnice, aparate radioelectronice, aparate de calcul şi multiplicare, articole foto-chino, aparate de telefon (fixe şi mobile) şi de faximil, instrumente muzicale electrice, echipamente şi utilaje ce funcţionează cu gaze şi dispozitivele acestora).
        13. Articole pentru profilaxia şi tratamentul unor boli în condiţii de domiciliu (articole pentru ocrotirea sănătăţii publice şi pentru igienă din metal, cauciuc, textile şi alte materiale, instrumente, dispozitive şi aparate medicale, remedii pentru igiena cavităţii bucale, lentile pentru ochelari, articole pentru îngrijirea copiilor, preparate farmaceutice).
        14. Jucării.”

  • Autoritatea abilitată cu funcţii de protecţie a consumatorilor în Republica Moldova: Agenţia pentru Protecţia Consumatorilor 
    Adresa:   mun. Chişinău, str. Vasile Alecsandri, 78
    Tel:   (022) 74-14-64
    E-mail:   consumator@apc.gov.md
    Site:   www.consumator.gov.md