Schimbul și returnarea mărfurilor
Saltele Saltele
angle
Baie Baie
angle
Iluminare Iluminare
angle
Utilaj comercial Utilaj comercial
angle
Dormitor Dormitor
angle
Bucătărie Bucătărie
angle
Mobilă moale Mobilă moale
angle
Sufragerie Sufragerie
angle
Antreu Antreu
angle
Camera copiilor Camera copiilor
angle
Birou Birou
angle
Dulapuri Dulapuri
angle
Casă de vară Casă de vară
angle
Electrocasnice Electrocasnice
angle
079 886 799
Comandă apel

Schimbul și returnarea mărfurilor

Cumpărătorul poate refuza comanda în orice moment înainte de livrare, după achiziționarea produsului - în conformitate cu Legea „Cu privire la protecția drepturilor consumatorilor”.

Returnarea produselor

Dacă ați primit un produs care are defecte, îl puteți returna sau schimba în cazul care salvați: ambalajul din fabrică, chitanța și / sau factura fiscala.
 

Există 10 motive pentru care un client ar putea decide să returneze un produs către RELAXE

  1. Produsul nu corespunde așteptărilor: Clientul poate fi nemulțumit de produs deoarece acesta nu arată sau nu se comportă așa cum se aștepta.

  2. Calitatea produsului: Produsul prezintă defecte, probleme de fabricație sau calitate scăzută, cum ar fi zgârieturi, fisuri sau cusături slabe.

  3. Culoarea sau aspectul nu se potrivește cu decorul: Clientul poate decide să returneze produsul dacă constată că culoarea sau aspectul acestuia nu se potrivește cu mobilierul sau designul interior al locuinței sale.

  4. Dimensiuni nepotrivite: Produsul poate fi prea mare sau prea mic pentru spațiul disponibil, ceea ce îi determină pe clienți să-l returneze.

  5. Confort insuficient: În cazul saltelelor, clienții pot decide să returneze produsul dacă nu sunt mulțumiți de nivelul de confort oferit.

  6. Eroare în comandă: Greșelile de comandă pot să apară, cum ar fi cantitatea incorectă sau produsul greșit livrat.

  7. Transport și manipulare necorespunzătoare: Produsul poate suferi daune în timpul transportului sau manipulării, ceea ce poate duce la necesitatea returnării.

  8. Incompatibilitate cu alte produse: Un client poate descoperi că produsul nu se potrivește sau nu este compatibil cu alte elemente de mobilier sau accesorii din locuință.

  9. Termenul de garanție: Dacă produsul se defectează în termenul de garanție, clientul poate decide să-l returneze pentru a beneficia de reparare sau înlocuire gratuită.

  10. Schimb de părere: Uneori, clienții se pot răzgândi și să decidă că nu mai doresc produsul, chiar dacă acesta este în stare perfectă.

 

 Ce produs NU este eligibil pentru returnare

  • Bunurile uzului personal (lenjerie de pat, prosoape etc.);
  • Din motive igienice salteaua nu trebuie scoasa din ambalajul original. In cazul in care ambalajul este deteriorat Relaxe.md este in drept de a refuza produsul. 
  • Produse la comandă, inclusiv având dimensiuni non-standard;
  • Produse cu urme de utilizare, ambalaje deteriorate;
  • Orice produs pentru care cumpărătorul nu poate prezenta un document care să confirme achiziționarea produselor în magazinul nostru online (cec, bon de livrare);
  • Nu au trecut mai mult de 14 zile de la primirea comenzii.
     

 Nuanțe de returnare/schimb

  • Cumpărătorul este obligat să verifice calitatea mărfurilor și a ambalajului în momentul livrării;
  • La primire, consumatorul semnează factura. Semnătura prezintă o acțiune de confirmare, că ați verificat produsele: integritatea, setul complet și calitatea în general. După aceea, orice pretenții legate de defecte, echipamente și aspect nu vor fi luate în considerare;
  • Dacă ați primit un produs de o calitate inadecvată, îl puteți schimba sau returna.
  • Transportul de la cumparator la depozitul Relaxe este asigurat de catre cumparator. In cazul in care cumparatorul doreste ca produsul sa fie ridicat de curierii Relaxe se v-a achita costul livrarii si serviciilor de manipulare.
  • Imediat dupa ce depozitarii nostri primesc salteaua,verificand starea acesteia, se scrie o scrisoare in forma libera cu o solictare de retur indicand motivul principal. La aceasta scrisoare se anexeaza bonul de plata sau factura.
     

 Rambursarea banilor

  • Rambursările către cumpărător se efectuează fie în numerar, fie prin transfer în contul curent în termen de 14 zile lucrătoare de la data cererii de rambursare.
  • Pentru a îregistra un schimb sau o returnare a produselor, trebuie să trimiteți un e-mail la support@relaxe.md. În rândul subiectului, indicați „Vreau să schimb / să returnez produsul”, iar în text - produsul care nu se potrivește. Trebuie să înregistrați numărul comenzii, numele complet și numărul de telefon specificat în timpul înregistrării. Puteți atașa o fotografie sau o copie scanată a formularului de comandă: acest lucru vă va permite să efectuați rapid procedura de schimb / returnare.