Schimbul și returnarea mărfurilor
Cumpărătorul poate refuza comanda în orice moment înainte de livrare, după achiziționarea produsului - în conformitate cu Legea „Cu privire la protecția drepturilor consumatorilor”.
Returnarea produselor
Dacă ați primit un produs care are defecte, îl puteți returna sau schimba în cazul care salvați: ambalajul din fabrică, chitanța și / sau factura fiscala.
Ce produs NU este eligibil pentru returnare
- Bunurile uzului personal (lenjerie de pat, prosoape etc.);
- Din motive igienice salteaua nu trebuie scoasa din ambalajul original. In cazul in care ambalajul este deteriorat,vanzatorul este in drept de a refuza produsul.
- Produse la comandă, inclusiv având dimensiuni non-standard;
- Produse cu urme de utilizare, ambalaje deteriorate;
- Orice produs pentru care cumpărătorul nu poate prezenta un document care să confirme achiziționarea produselor în magazinul nostru online (cec, bon de livrare);
- Au trecut mai mult de 14 zile de la primirea comenzii.
Nuanțe de returnare/schimb
- Cumpărătorul este obligat să verifice calitatea mărfurilor și a ambalajului în momentul livrării;
- La primire, consumatorul semnează Act-primire-predare (APP). Semnătura prezintă o acțiune de confirmare, că ați verificat produsele: integritatea, setul complet și calitatea în general. După aceea, orice pretenții legate de defecte, echipamente și aspect nu vor fi luate în considerare;
- Dacă ați primit un produs de o calitate inadecvată, îl puteți schimba sau returna.
- Returnarea produselor se efectuează la depozitul Relaxe, pe adresa str. Industriala 23. Transportul de la client la depozitul nostru Relaxe este asigurat de client. Dacă clientul dorește ca produsul să fie ridicat de curierii noștri, costul livrării va fi achitat conform următoarelor tarife: mun. Chișinău și suburbii – 150 lei, Moldova – 4 lei/km.
- La returnarea produsului de către client, verificăm starea acestuia și semnăm un act "Retur client" în care confirmăm primirea produsului, iar clientul confirmă predarea acestuia către noi.
Rambursarea banilor
- Rambursările către cumpărător se efectuează fie în numerar, fie prin transfer în contul curent în termen de 14 zile lucrătoare de la data cererii de rambursare.
- Clientul, la returnarea produsului, completează un formular "Cerere" pentru returnarea banilor, indicând motivul, atașând bonul de plată sau factura fiscală sau avizul de transport AWB.
LISTA produselor nealimentare de calitate corespunzătoare ce nu pot fi înlocuite cu un produs similar
1. Articole de bijuterie (articole din metale preţioase, cu pietre scumpe, din metale preţioase şi montate cu pietre semipreţioase şi sintetice, pietre preţioase şlefuite).
2. Confecţii şi articole din tricot (articole de lenjerie de corp, lenjerie de pat, articole de ciorăpărie).
3. Articole de igienă individuală (periuţe de dinţi, piepteni, agrafe, bigudiuri, pensete, aparate de ras manuale sau electrice şi alte articole destinate îngrijirii corpului).
4. Articole de parfumerie şi cosmetică.
5. Mărfuri textile (ţesături din bumbac şi tip bumbac, in şi tip in, lînă şi tip lînă, mătase şi tip mătase, panglici, bandă de bordură etc.).
6. Cabluri (conducte electrice, cabluri, şnururi).
7. Materiale de construcţie şi de finisare, alte mărfuri comercializate la metraj (linoleum, peliculă, mochetă etc.).
8. Produse şi materiale din mase polimerice ce au contact cu produsele alimentare, inclusiv cele jetabile (veselă şi accesorii pentru servitul mesei şi bucătărie), ambalaje, articole pentru păstrarea şi transportarea alimentelor (canistre, bidoane, butelii, butoaie).
9. Produse chimice de uz casnic, pesticide şi preparate agrochimice.
10. Mobilă de menire socială (garnituri şi seturi).
11. Autoturisme şi articole moto-velo, remorci şi agregate, mijloace mobile pentru mica mecanizare a lucrărilor agricole, nave pentru plimbări şi alte mijloace de transport naval de menire socială.
12. Mărfuri tehnice complexe de uz casnic pentru care sînt stabilite termene de garanţie (aparate electrocasnice, aparate radioelectronice, aparate de calcul şi multiplicare, articole foto-chino, aparate de telefon (fixe şi mobile) şi de faximil, instrumente muzicale electrice, echipamente şi utilaje ce funcţionează cu gaze şi dispozitivele acestora).
13. Articole pentru profilaxia şi tratamentul unor boli în condiţii de domiciliu (articole pentru ocrotirea sănătăţii publice şi pentru igienă din metal, cauciuc, textile şi alte materiale, instrumente, dispozitive şi aparate medicale, remedii pentru igiena cavităţii bucale, lentile pentru ochelari, articole pentru îngrijirea copiilor, preparate farmaceutice).
14. Jucării.” - Autoritatea abilitată cu funcţii de protecţie a consumatorilor în Republica Moldova: Agenţia pentru Protecţia Consumatorilor
Adresa: mun. Chişinău, str. Vasile Alecsandri, 78 Tel: (022) 74-14-64 E-mail: consumator@apc.gov.md Site: www.consumator.gov.md